MIRAMAR FENT CAMES.

MIRAMAR FENT CAMES.

domingo, 10 de junio de 2012

TODOS CON NANDO.

Bueno como todos sabéis, el próximo viernes día quince de junio en el restaurante los arcos en Pedreguer a las nueve y media se celebra la cena de gala de la vuelta a la marina 2012 y por primera vez estaremos presentes en la entrega de trofeos, concretamente en el apartado de tercer clasificado individual en la clasificacion general, dicho honor corresponde a nuestro crak Nando.
Para dicha ocasión tenemos la oportunidad de ir todos los del club con sus parejas a tal magnifico acontecimiento y apoyar a nuestro crak, lo cual se cita una reunión con carácter URGENTE para el próximo miércoles en el moli a las 9:30 y asi concretar los asistentes a la cena, el autobús y otras cositas.
De momento desconozco el sistema de inscripción a la cena , creo que lo publicara somesport en breve, de momento podéis iros  apuntando en el apartado de comentarios así el miércoles ya se concretara todo.
A si que presi ya tienes faena en el apartado logístico y organizador par dicha cena.
La crónica de benissa y bellreguard ya la publicare cuando este inspirado.
LO DICHO TODOS CON NANDO.
Venga , salud y kilometros.

15 comentarios:

  1. Enhorabona a Nando pel tercer lloc en la marina i pel segon lloc d´ahir en el meu poble.

    Jo no aniré al sopar, massa soparets aquest mes, i a més, tinc als sogres a casa.

    ResponderEliminar
  2. SIEMPRE ESTAREMOS CON EL!! EL NOS ENSEÑO, ENSEÑA Y ENSEÑARA A CORRER, Y A OTRAS COSAS TAMBIEN!! JAJA. POR SUPUS QUE IREMOS!! FERNANDO Y PAOLA VAN!!
    COMO SIEMPRE ESTAREMOS CON TODOS LOS DEL CLUB! LO DEMAS CARTON PINTADO!

    ResponderEliminar
  3. En lo del sopar yo no podre anar, el disabte tinc boda i tot no pot ser. En lo deportiu nando eres un fenomeno i el tercer puesto era teu i aixi a segut enhorabona.

    ResponderEliminar
  4. Lo siento mucho pero yo no podre ir, el sabado tengo boda.
    pero nando, maquina, crak, enhorabuena.
    D Hernan

    ResponderEliminar
  5. SERGIO Y RAMON CON SUS CORRESPONDIENTES SEÑORAS SI QUE VAN A SOPAR

    ResponderEliminar
  6. Dani y Vero van a la cena TOTOS CON FERNANDO.

    ResponderEliminar
  7. Jo muy a mi pesar, tampoc podré anar, divendres sopar de festival del cole de la meua filla, disapte de mati treballar, disapte de nit boda, diumenge de mati treballar..qui dona mes!! jejeje, enfi, Enhorabona crack i segur que els que aneu representareu al Club de 10!

    ResponderEliminar
  8. JO tambe vaig...i si algu te que dir unes paraules jo tambe m'apunte...gracies crack...
    Tambe estic molt orgullos per el meu fill es nota que te sang del XIQUET DE MIRAMAR un fora de serie que jugava a pilota en la decada dels 60 , hui en dia encara em parlem molt de ell...estari loco amb tu,esperem que ens faces psar moltes vesprades boniques.Este club te molta continuitat amb la gran cantera que tenim ens han fet disfrutar...
    I COM SEMPRE DIC GRACIES A UN CRACK COM NANDO CADA DIA ENS CONEIXEM MES,ALGUN DIA TINDREM AL NOSTRE POBLE EL RECONEIXEM QUE MEREIXEM ESTIC SEGUR...I A TOTS ELS MENBRES SOM MES QUE UN CLUB,GRACIES A TOTS PER LA MEUA PART DISFRUTEU I ANIMEUVOS PER AL DIVENDRES...SALUT I KIKE GRACIES...

    ResponderEliminar
  9. Fregit ,silvia ,xispa i olga tambe van al soparet AMUNT ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponderEliminar
  10. salva casi me fas plorar,ha sigut molt profund i emotiu.

    ResponderEliminar
  11. No puc assistir al sopar,vaig de vespra esta setmana,agraix la convida,un altra volta campeon.Grasies per fer que este club siga cada dia mes gran,un abras Nando.

    ResponderEliminar
  12. chimo borina tambe va 1 plasa mes .

    ResponderEliminar
  13. Per supost Nando y Núria també anem,gràcies a tots pet les vostres felicitacions, sou els millors!!!

    ResponderEliminar
  14. Enhorabuena Nando te lo mereces,disfruta el momento que te lo has ganado,gracias por estar en este club,el viernes estoy de viaje en Santander y no podre ir,una pena que lo hagan en viernes y no en sabado,en fin que lo disfruteis todos.Un fuerte abrazo.

    ResponderEliminar
  15. Che, el diumenge se que hi ha esmorçar a Xeraco, perfa, dieu-me con aplegar al lloc, doncs jo eixiré amb bici i no aniré amb vosaltres, acudiré allí directament (si ho trobe)

    ResponderEliminar